English as a Second Language (ESL)

elc2

English Classes

English as a Second Language (ESL) classes are offered to non-English speaking adults and are scheduled according to student and instructor availability. Material is selected according to student’s current level of understanding. Some classes may be one-on-one or in a group setting.  Conversational classes (i.e.: talking with a doctor, bank personnel or a grocery store clerk, etc.) are also offered.  There is no charge for any classes.

Please contact the Librarian for additional information or call the Library at 830-995-2398.

CLASES DE INGLÉS

Inglés como Segundo Idioma (ESL) las clases se ofrecen a los adultos que no hablan inglés. Las clases semanales se programarán de acuerdo con los estudiantes y la disponibilidad instructor. El material se seleccionara de acuerdo al nivel actual decomprension del estudiate.  También se ofrecen clases conversacionales (por ejemplo: cómo hablar con un médico, el personal del banco o un empleado de una tienda de comestibles, etc.)  Las clases son libre de cargos.

Por favor, póngase en contacto con la Bibliocateria  para obtener información adicional o llame a la Biblioteca al 830-995-2398.

Comments are closed.